söndag 14 oktober 2012

Förändringen är stor

Mitt liv har ju förändrats en del det senaste ett åren och fyra månaderna...
Jag inbillar mig att jag är samma person på insidan men skulle någon ha åsikter om detta så är ni välkomna att lämna in en protest ;)
Hur som helst så har mitt egna förstånd och min självuppfattning svårt att hänga med så jag får lov att påminna mig själv om förändringen genom att titta på bilder.
I detta inlägget tänkte jag dela med mig av förvandlingen även till er.
 Augusti 2010
 Maj 2011
 Juni 2011
 September 2011
 December 2011
 Februari 2012
 April 2012
 Juni 2012
Oktober 2012

6 kommentarer:

  1. Lika snygg som alltid! Kram Malin Keno iver

    SvaraRadera
  2. Var stolt! Du är jättefin. Och du är den samma inuti.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiskt! Det måste vara väldigt skönt! Och du är så himla fin!
    Men nu börjar jag nästan bli orolig att du ska försvinna helt och hållet.... :O
    Ja, inte DU alltså, den på insidan, men kroppen. - Oj, vad fort det har gått egentligen! :D

    SvaraRadera
  4. Vilken förvandling! Du ska vara stolt! Jag är imponerad! Och det lilla jag känner dig så är du samma goa tjej innuti! Lika sprudlande glad och härlig! Kanske t.o.m ännu gladare och lyckligare! :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag får rysningar när jag tänker på hur mycket du kämpat!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Kram Elenor ska det stå =)

    SvaraRadera