måndag 27 augusti 2012

Lägga manken till

Nu blir det till att lägga manken till med Toppen-träningen då jag trots att jag inte skulle har anmält Toppen och mig till tollingjaktprovet i Halmstad den 29-30 september.
Maja tar med sig Märta och hänger på oss dit och bästaste Tina och Agneta har erbjudit oss att dela deras stuga med dem <3
Nu blir det dirigeringsträning på dirigeringsträning på dirigeringsträning blandat med dubbelmarkering och vatten-mod.
Lite sök kanske jag klämmer in för självständighetens skull men det är ju inte direkt det som brukar vara vårt problem ;)
Kul ska det i alla fall bli och jag har efter att varit som en död sill i några veckor fått energin tillbaka!

1 kommentar:

  1. Roligt! Heja er! Det kommer ni fixa galant! Själva går vi i träningside och startar till våren... Malin Keno iver

    SvaraRadera